SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Knubbig docka

Stefan :
Jag har kollat på dockorna här och är mycket förtjust i de knubbiga dockorna. Jag tycker de ser otroligt sexiga ut. Jag undrar bara hur det är med vikten? Ok 45 kg väger de men hur tungt det känns beror mycket på hur kroppen är. Om något är tungt och mjukt samtidigt känns det tyngre att lyfta. Jag vill gärna höra från någon som har en knubbig docka. Tack på förhand / Stefan

7/20/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Bubba :
De knubbiga dockorna är klart sexigast. Du har helt rätt Stefan! Tunga är dom. Men det är ju riktiga fruntimmer också om de är knubbiga :D Om du planerar att flytta runt henne mycket kan vikten bli ett problem men om hon ska vara i sängen mest så är hon perfekt!
7/20/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Mats :
Jag hade samma funderingar när jag köpte min knubbiga docka. Hon är tung men jag har aldrig ångrat mitt val. Jag gillar knubbiga flickor så det här ar dockan för mej. Finns inget mer upphetsande för mej än en fet kvinnokropp! Om du gillar feta flickor så ska du självklart välja en knubbig docka. Välj den dockan som är bäst för dej.
7/20/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

GGT :
Det är precis som med riktiga kvinnor. Feta kvinnor är skönare i sängen. Samma sak med dockor. Moderna sexdockor är redan bättre än riktiga kvinnor och en fet sexdocka är att snäpp högre. Sex med en vanlig sexdocka är underbart skönt men med en fet sexdocka är det ännu skönare. Klart hon väger några kilo extra men det är värt varje hekto.
7/21/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Thomas :
Tjockisdockorna är bäst! Vikten är ett problem men det är värt det. Man blir dubbelt så kåt av en tjockisbrud!
7/24/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Alexander :
Finns inget mer upphetsande än att klämma på en fet kvinnas bilringar. Jag har en knubbig docka men jag önskar hon var ännu knubbigare. Kanske hade blivit för tungt.
7/27/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Jajje :
Jojojojo jag gillar min tjockis! Fet som en flodhäst som ett riktigt fruntimmer ska va! Ja jag tycker att om man har bestämt sej för att köpa en knulldocka så visst fan tar man ju en tjockis! Det är jobbigare att rengöra henne men va fan gör det? Hon är ju såååååå jävla skön att knulla!
7/28/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Peter V :
Jag var sugen på en knubbig docka men jag valde en slank 158cm istället. Den knubbiga var helt enkelt för tung för mej. Man jag håller med om att de är otrolig sexiga.
7/31/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Daniel :
Finns inget läckrare än en tjock tjej. Mer att klämma på :)
9/26/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Johan :
Kvittar för mej att hon väger mycket. Riktiga tjockisbrudar väger mycket också. Det är skönare att knulla en tjock brud. Samma sak med sexdockor. De tjocka är skönare att knulla. Om du vill ha det bästa sex du kan få av en sexdocka så är det tjockisarna som gäller.
10/2/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

AA :
Jag blir kåtare ju fetare en tjej är. Jag tänder inte på spinkiga brudar.
10/5/2017

Sexdocka Hellen
29600kr

Gunnar :
Så mycket mer väger hon inte. Om en docka redan väger 30 kr vad gör 10 kg extra?
10/13/2017

Sexdocka Hellen
29600kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina