SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Uppvärmningsstav

Robban :
Hur gör ni med värmestaven och glidmedlet? Glidmedel först sedan staven för att värma upp henne? Har inte köpt någon docka änmen ska till att göra det inom en relativt snar framtid... Hur varm blir hon av staven? Kroppstempererad eller varmare än så?

291 dagar sedan

Sexdocka Olga
24900kr

Thomas :
Ahh jag har använt den en gång. Bara extra krabb. Ja hon blir varm från början med staven men hon blir snabbt varm utan stav också. Efter 10 juck är hon lika varm som dej. Dessutom är det en härlig känsla när hon är kall i början. Skulle vara häftigt om man kunde få dem att hålla sej kalla hela tiden. Jag brukar byta hål ibland för att få det kallt igen.
291 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Robban :
Ok! Tack för svar!
291 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Daniel :
Jag fick en gratis uppvärmningsstav med dockan så jag provade den. Inte värt jobbet. När man är kåt vill man inte gärna hålla på med sånt. Hon är rumstempererad när du tränger in i henne så det är ju inte så du fryser snoppen av dej. Efter några sekunder märker du inte ens något temperaturmässigt. Kanske bra att ha om hon har varit ute i kylan på vintern.
291 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Jajje :
Jojo Daniel du har helt rätt. Vem fan vill krabba med kablar och kontakter när man är kåt. Det är precis som en fleshlight. Lite kallt de första sekunderna men sen blir det varmt.
288 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina