SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur känns brösten?

Micke :
Om man sätter en skala på 1 till 10 där tio är som ett riktiga bröst och där 1 är typ att krama en degklump, och om jag sätter siliconbröst på 3 på skalan vad skulle du ge dockorna då?

451 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Jajje :
Jodu Micke! Sköna som fan är dom! Dom känns som riktigt tajta pattar på en ung tjej. Alltså inga lösa kärringpattar! Jag har en tjockisdocka och hon är fast som en fjortis trots sin fethet. I verkligheten är tjocka brudar lösare att ta i. Ju slankare dockan är desto närmare är hon verkligheten när det gäller fastheten. När jag var hos Nibina hade dom en med små bröst och hon kändes mer realistisk än min tjockisdocka men jag gillar tjockisar :)
451 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Thomas :
Menar du 10 för absolut perfekta riktiga bröst eller 10 för genomsnittliga bröst. De är skönare än genomsnittsbröst men inte lika sköna som absolut perfekta porrstjärnobröst.
450 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

Jocke :
Ni har rätt båda två. Svårt att sätta ett nummer när man inte har en riktigt ekakt definition av 10. Om vi säger att 10 är perfekta porrbröst som Thomas säger så blir det ungefär 6 men om vi säger att 10 är genomsnittsbröst på en 40 årig kvinna så blir det 20! hahaha :D
450 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Micke :
Hej Grabbar! :) Vad jag menar med en tia är hur likt dockans bröst är ett äkta bröst att ta i? jag menar känns det som ett riktigt bröst att ta i och krama? eller känns det att det är konstgjort?Har beställt min skönhet! sitter hemma och väntar på att jultomten ska komma med paketet ju! :) Sitter här nyfiken och förväntansfull hur det är att ta i henne och hur realistisk hon är att ha bredvid sig, att krama och sätta på :)
450 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Jocke :
Ja du Micke det beror ju på åldern på den riktiga kvinan som man jämför med. Hon känns som en ung tjej att ta i och mycket realistiskt på så sätt men hon känns absolut inte som en medelålders kvinna som är mjukare i kroppen. Jag köpte min docka efter min skilsmässa förra året. Jag var gift i 20 år och är snart 50 år gammal. Jag är attraherad till kvinnor som är 20-30 år yngre än mej själv och hade inte lust att skaffa en ny kvinna i min egen ålder så jag köpte en sexdocka istället. Tror inte jag skulle kunna ragga upp en 20 årig tjej som ser ut som min docka eftersom jag inte är rik eller berömd. Nu flummar jag och babblar... Tillbaks till ämnet... Ja jo hon känns realistisk om du jämför med en ung tjej. Ursäkta men jag ska gå och sätta på henne nu. hahahaha :D
450 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr

Micke :
Haha Tack Jocke!Ja det var skönt att höra att hon känns som en 20 åring i kroppen och inte som en 50 åring! :) Är också frånskild sedan några år har det nu lugnt och skönt nu :) och gör som jag vill och känner för! Är som dej Jocke! att jag har inga som helst planer på att fixa en ny tant. Det man har saknat är ju en go tjej att krama om en lördagsmorgon o ta ett på morgonståndet! Så nu hoppas jag på att det ska bli gutt att ligga och tafsa och klämma på ett par goa bröst samtidigt som man pumpar henne för fullt! Tack för all infon från alla!
449 dagar sedan

Sexdocka Francesca
19900kr

Jocke :
Välkommen till klubben Micke! Det är ju inte bara att hon känns som en 20 åring. Hon är ju ok med vad som helst. Min fru var till exempel totalvägrare när det gällde hennes rumpa. Dockan har aldrig klagat angående något sånt :D hahahaha
449 dagar sedan

Sexdocka Grace
19900kr

DK :
Brösten och resten av kroppen för den delen känns som en ytterst tajt och perfekt 18 åring. De flesta tjejer i den åldern har inte perfekt kropp som de här dockorna och definitivt inte när de blir äldre så det går ju egentligen inte att säga att de är mycket realistiska eftersom de liknar och känns som porrstjärnor eller underklädesmodeller mer än genomsnittliga kvinnor. Vem vill du hellre sätta på? Genomsnittskvinnan eller underklädesmodellen? Jag sätter på min tajta docka dagligen. Jag har antagligen höjt min standard till porrstjärnenivå så om jag skulle vilja skaffa en riktig kvinna igen så skulle det bli svårt att hitta en som duger men jag har inga såna planer ändå.
443 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Sven :
Min docka har stora bröst. Inte de största men de näst största. De känns helt underbart perfekta. Mjuka och sköna men inte ett dugg hängiga.
419 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

Andreas :
Lite konstigt att du ger riktiga bröst 10. Jag skulle get genomsnittliga vanliga bröst 5 och sexdocksbröst 9. 10an går till supermodeller med perfekta bröst. Jag har själv aldrig upplevt 10 men jag har mina 9or när jag vill.
412 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Oskar :
Min docka har de skönaste tuttarna jag nånsinn har rört. Jag har inte varit med så många kvinnor i mitt liv men de jag har varit med hade kassa tuttar jämfört med min docka.
406 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

Daniel :
Jag älskar stora tuttar så jag köpte självklart en med stora tuttar och de känns supersköna! De är mycket skönare än riktiga tuttar i den storleken. Riktiga tuttar som är stora är för mjuka. Riktiga små tuttar är sköna men om du vill ha stora tuttar som är perfekt sköna så får man ju köpa en docka.
394 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

F :
Skönaste tuttar nånsin ! Kan leka med dem i timmar utan att tröttna :)
381 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina