SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Smal midja

Mr M :
Sitter och funderar på om jag ska köpa en 158cm med extra smal midja eller en 153cm med extra kurvor. 153 med kurvor är ungefär likadan fast ser ut att ha en härligt stor bak. Jag har sett 158cm smal midje modellen i verkligheten men jag har bara sett 153an på bild. Är det någon här som har en 153a med extra kurvor. Jag undrar främst över vikten. Den stora rumpan lägger ju till några kilon. Är hon mycket tung att hantera?

445 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Jocke :
Hon väger bara 3 kg mer. Om du gillar stora rumpor så är det klart du ska välja henne. Man väljer ju sin idealkvinna.
445 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Fredrik :
Jag tycker 153an ser bättre ut. Jag tycker den stora ändan balanserar de stora brösten mycket väl. 158an ser lite overklig ut. Ok man sparar några kilo men va fan gör några kilo?
444 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Totto :
Den nya 153an är deras sexigaste kropp nånsin. Helt perfekta kurvor!
414 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Nisse :
Den kurviga 153an är otroligt läcker. Vilken rumpa och vilka fantastiska tuttar! Hon kostade ett par tusen extra men vad fan gör det. Hon är så jävla perfekt! Man blir kåt så fort man ser henne. Ser hon realistisk ut? Nej inte speciellt. Hon ser helt gudomlig ut. 100% skapt för sex på alla vis. Visuellt blir man kåtare av att se henne än andra dockor. Och det är skönare att knulla henne!
397 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina