SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Hur är sex med en docka jänfört med en riktig kvinna?

Joppe :
Jag vet att det här är en komplicerad fråga men jag försöker få en uppfattning om hur det är att ha sex med en sexdocka om man jämför med en vanlig kvinna. Är det någon som kan jämföra med ett konkret exempel på en kvinna som känns som en sexdocka.

284 dagar sedan

Sexdocka Pandora
23900kr

Christer :
Jo du har rätt. Det är en komplicerad fråga. En docka rör sej inte men hon är snyggare sexigare och hålen känns skönare och tajtare än de flesta kvinnor. Jag tycker mest det är som att ligga med en ung vacker men sexuellt oerfaren tjej som inte gör så mycket i sängen men går med på vad som helst. Äldre mer erfarna kvinnor är vanligtvis bättre i sängen än oerfarna tjejer men de är inte speciellt vackra eller sexiga dessutom är de lite slappa där nere. Vilket föredrar du? En ung oerfaren tjej med perfekt kropp eller en tant som kan alla trick men ser ut som en ko? Svår fråga! Jag föredrar den unga oerfarna tjejen så jag har valt att ha sexdocka men om du hellre vill ha tanten som kan alla trick så kankse du får vänta till sexrobotarnas guldålder.
284 dagar sedan

Sexdocka Candela
24900kr

Andreas :
Hmmmm... Ung tajt tjej eller gammal tant... tufft val... hmmm nej jag tror jag väljer ung tajt tjej... nej föresten kanske tanten... nej jag tar tjejen... jo definitivt ung tajt tjej!
283 dagar sedan

Sexdocka Juliana
17400kr

Martin :
Både hålen och kroppen känns bättre än nästan vilken tjej som helst. Hålen är ju inte så konstigt att de känns bättre eftersom en Fleshlight känns bättre än en riktig mus. Kroppen är det som är svårare att få till bra. Nibina dockor har mycket sköna kroppar. Jag har 165cm med normalkropp och det är den skönaste kroppen jag nånsin har rört. Sen är det ju det att de inte rör sej så mycket men jag tycker det utvägs av de andra faktorerna. Sex med en riktig kvinna känns rätt tråkigt och dåligt när du har vant dej vid din docka.
283 dagar sedan

Sexdocka Lindsay
18500kr

PO :
Skämt åsido. Tror inte det är många som väljer en gammal tant när det väl kommer till kritan. Män som är med gamla tanter har haft dem sedan de var unga sexiga tjejer eller så har de skaffat dem i senare år och nöjt sej med tanter eftersom de inte har kunnat få en ung snygg tjej. Jag tycker att gamla tanter ser äckliga ut utan kläder på sej och jag skulle inte kunna få stånd av en naken tant även om hon kan varje sextrick som finns. Däremot får jag lätt ståfräs av en ung snygg naken tjej även om hon råkar vara passiv i sängen. I min ålder och sociala status är det helt omöjligt att hitta en snygg ung tjej. En tant går lätt men de ser som sagt äckliga ut utan kläder. Man ska ju bli kåt när man ser sin älskarinna naken tycker jag. Jag blir kåt när jag ser min docka och ännu kåtare när jag börjar knulla henne. Hon är inte perfekt men hon är mycket bättre än en 50 årig tant!
281 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr

Tobbe :
Jag var gift i 20 år innan jag köpte min docka från Nibina. Hon är fanimej det bästa sex jag nånsin haft. Helt perfekt kropp och sköna tajta hål! Att hon inte rör sej? Hon rör sej lika mycket som min fru och alla flickvänner innan henne. Det är alltid mannen som gör allt rörande. Om det är skönt sex du vill ha så är dockor helt perfekta!
275 dagar sedan

Sexdocka Olga
24900kr

Peter :
Min docka är bättre än nån tjej jag någonsin har varit med. Om jag ska vara helt ärlig har jag aldrig varit med en riktig pangbrud bara genomsnittliga tjejer och ett par riktiga fulingar också :D . Min docka är ju en pangbrud så ja hon är den bästa jag nånsinn haft.
266 dagar sedan

Sexdocka Agnes
19900kr

Anders :
Kroppen är ju helt perfekt! Du hittar inte en kvinna med bättre kropp i hela världen. Jag tycker dockor är bättre än kvinnor. Jag vet att folk tycker jag är knäpp men det är min åsikt!
260 dagar sedan

Sexdocka Angela
17400kr

OO :
Jag var gift i 20 år och om jag ska jämföra mitt sexliv nu med med dockan och innan med frun så är det helt klart bättre nu. Men om man jämför med enstaka knull så är de bästa knullen med en riktig kvinna men det är rätt sällan det blir ett sånt fantastiskt knull. Jag köpte en docka för jag var så jävligt trött på att runka och jag ville absolut inte skaffa en ny kvinna. Dockan var ett bra val. Mycket bättre än att runka eller att knulla en Fleshlight!
178 dagar sedan

Sexdocka Blair
21700kr

Flunken :
Jag har haft dockor sen 30 år tillbaka med början var det uppblåsbara och numera silicon och TPE dockor. Har provat fleshlights, dammsugare, elektrisk sex mm men en skön docka med sexiga kläder går jag igång på 100%. Jag är över 50 år och haft fast partner hela tiden.
127 dagar sedan

Sexdocka Brooke
18500kr

Hebbe :
Det är skönare än en vanlig kvinna men den stora skillnaden är utseendet. De här dockorna ser så sexiga och vackra ut att man blir helt störtkåt av att bara titta på dem. Jag är snart 50 och om jag ska bli kåt med en vanlig kvinna i min ålder så får jag kolla på porr först. Min docka gör mej kåt som en tonåring!
111 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Observatören :
Först tyckte jag det lät så patetiskt och tragiskt att lyssna på era jämförelser med en ren leksak mot en riktig kvinna, där det mest verkade bestå av besvikelser och rent förakt till det kvinnliga könet, och att gifta sig och annat med dom, lät ju lite som en ren urspårning mot vad det egentliga syftet var med ett sådant inköp, men sedan att ha läst en del och skrattat gott åt era kommentarer, så vände det totalt här i sinnet och man började känna efter, fan grabbarna här har ju fan så rätt alltså, detta är tamefan en revolution och revansch för det manliga hunsade släktet, (slut med chaffs och krus, bara kul och lyckorus), så nu blev man än mer tänd på att skaffa sig ngt man längtat efter länge, ja mkt länge, trots att man har en galant riktig dam, men jag är nu bara såå nyfiken och hungrig på detta, som en kalv på grönbete, så tack för era underhållande utsagorom dessa fantastiska kvinnogestalter, ha det gott,, och med dom än mer..
71 dagar sedan

Sexdocka Cecilia
19900kr

Frankie :
För mej är det i alla fall bättre än en riktig kvinna. Jag har varit gift med min fru i 25 år och har haft sexdocka på sidan i ett år nu. Först köpte jag henne för jag inte fick tillräckligt med sex från frun men nu är det mer att jag föredrar dockan. Jag knullar min docka 5-6 gånger i veckan och knullar frun ca en gång i månaden. Sexdockan är fan så mycket bättre!
5 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina