SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Ska man duscha sexdockor?

SG :
Jag undrar om man ska duscha en sån här sexdocka. Det låter svårt eftersom de är så tunga.

434 dagar sedan

Sexdocka Stella
24900kr

Hans :
Jag rullar in min i duschen i en gammal kontorsstol. Jag såg ett tips från någon om det här på forumet så jag provade. Det måste vara en hård stol utan kuddar annars blir det vått.
434 dagar sedan

Sexdocka Sugar
23900kr

Micke :
Vad jag har läst så ska man duscha dockan 1-2ggr / månad.Beroende på lite hur mycket man använder henne :) Du ska inte duscha huvudet och så att det kommer in vatten vid halsen.Jag har satt på henne ett par liknande plastsandaler på fötterna så halkar hon inte lika lätt :)
434 dagar sedan

Sexdocka Sunny
19900kr

Lenny :
Jag bara tvättar av henne med våta handdukar då och då och pudrar henne efteråt. Hon blir superskön efter hon har blivit pudrad.
429 dagar sedan

Sexdocka Anna
19900kr

Totto :
Jag duschar henne en gång i månaden ungefär. Jag pudrar henne oftare än så. Det är kul att pudra henne och hon blir så jädra skön av lite puder.
414 dagar sedan

Sexdocka Cathy
19900kr

Per-Olof :
När hon var ny dushade jag henne varannan vecka ungefär men jag har märkt att hon inte behöver duschas lika ofta nu längre. En gång i månaden brukar det bli. Jag pudrar henne däremot ofta. En gång i veckan ungefär. Jag använder henne väldigt mycket och hon är skönare med puder på sej.
393 dagar sedan

Sexdocka Celia
19900kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina