SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Få bort missfärgningar

Micke :
Går det att få bort en lätt missfärgning på en TPE-docka?
Jag har haft min docka i en vecka ungefär och har varit väldigt försiktig med henne och har tvättat alla hennes kläder väl och ändå såg jag idag att hon hade fått vissa missfärgningar av sin tunna svarta ''klänning''. Blev så klart inte glad för när man har gjort allt
efter konstens alla regler och ändå missfärgar.
Läste på en annan ''sexdock-sida'' att man kunde ta lite flytande tvättmedel försiktigt när man ha henne i duschen, är det något som ni har provat? Eller måste man ''sminka'' bort det? Eller hur gör man?
Mycket tacksam för svar! :-)

271 dagar sedan

Sexdocka Chastity
19900kr

Anders :
Ja du det beror lite på vad det är som har färgat av sej. Det brukar gå att få bort med lite sprit. Vanlig vodka brukar fungera. Jag har alltid gott om sprit hemma... Om det inte fungerar kan du prova lite starkare grejer som lösningsmedel eller bensin. Men var mycket försiktig. Prova ytterst lite på en topz först så du inte fördärvar din flicka...
271 dagar sedan

Sexdocka Christina
19900kr

Spritdrickare :
Nej häll inte sprit på henne! Häll aldrig sprit på henne! Aldrig!!! Micke har rätt! Flytande tvättmedel är bra. Sprit ska drickas och inte hällas på sexdockor! Sprit är inte bra för dockor. Och inte bensin heller! Men drick inte bensin :D
271 dagar sedan

Sexdocka Hannah
19900kr

Thomas :
Det finns en speciell kräm som tar bort fläckar från TPE men jag tror det är en krämig slags tvål om jag har fattat saker rätt? Jag har försökt få tag på det men inte lyckats :( . Hur gick det med tvättmedlet Micke? Och är det någon som vet var man får tag på krämen?
270 dagar sedan

Sexdocka Harmony
21700kr

Nicke :
Jag fick en avfärgning på min docka ett halvår sen. Den verkar försvinna av sej själv med tiden. Den syns knappt längre. Först var den helt skarp precis som mönstret på tyget men inom ett par veckor började det bli suddigare och suddigare. Det verkar suga in sej i dockan och späs ut. Jag blev försiktigar efter det. Jag har dockan att knulla med och bryr mej inte så mycket om hon blir lite märkt men det är alltid bra att vara försiktig.
270 dagar sedan

Sexdocka Holly
19900kr

Micke :
Thomas! Jag har inte provat att tvätta henne med tvättmedel ännu! Det är ju lite omständigt att bära ut henne i badkaret osv. men tänkte till helgen eventuelltjag rapporterar här så fort jag har testat! :)
270 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

DD :
Är det nån som har provat isopropanol på missfärgningar? Har sett här och där att det ska fungera men har själv inte vågat prova.
267 dagar sedan

Sexdocka Maxine
19900kr

Micke :
Glömde att informera om hur det gick att få bort missfärgningen med flytande tvättmedel.Jag har provat att tvätta henne med flytande tvättmedel och har även hört att bakpulver massa (blanda med lite vatten) skulle ev ta bort missfärgningen men inget av de båda fungerade tyvärr!!DD: Jag såg på ett forum hur de hade rengjort en docka med ''luktfri lacknafta'' tror jag det var och det skulle tydligen ta bort till o med permanent sprit tuschpenna ?? men som sagt har inte heller vågat prova! :) vet ej hur hon blir i ''skinnet'' efteråt?? Och kan tänka mej att garantin försvinner också :)
263 dagar sedan

Sexdocka Melody
18500kr

Micke :
Glömde att tillägga att det finns ett medel som tar bort missfärgningsom heter ''TPE Stain Remover'' en massa likt kräm ska smetas på dockan där hon har sina missfärgningar och efter 12 timmar torkar man av det med en blöt handduk så ska det vara borta! Detta medel är rätt dyrt 400-500:- för en liten burk. Nu till hösten ska Nibina förhoppningsvis börja sälja detta till ett bättre pris och snabbare leverans! :)
263 dagar sedan

Sexdocka Tamika
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:

Ditt Namn (valfritt):

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina