SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Rynkor och färg på stjärthålet

HB :
Har ett litet tips som jag tänkte dela med mej. Köpte en docka från Nibina ett par månader sen. Vackraste tjejen någonsin :D Perfekt kropp på alla vis. Men jag tyckte stjärthålet var lite för perfekt. För rent och runt. Stjärthål ska ju se lite rynkiga och färgade ut tyckte jag. Så jag tillverkade ett specialverktyg, inget komplicerat, en spik i en kork. Korken för att man inte ska bränna fingrarna. Jag hettade upp spiken med en tändare och smälte ytterst försiktigt in radiala rynkor runt hela stjärthålet. Sen för att få rätt färg gned jag stjärthålet med brunrött tyg tills det hade tagit åt sej rätt mängd färg. Ser helt perfekt ut. Jag är stjärtfantast och jag gillar realism även om det är lite knäppt kanske.

426 dagar sedan

Sexdocka Dolly
19900kr

Micke :
HB: Smart! Har också tyck att det ser lite overkligt ut när hon är så fin för övrigt, ser ut som man bara har tagit ett borr och tryckt upp! Haha! :) Så själva korken håller du i då med spiken fastsatt i och värmer den. Hur stor spik använder du? och lägger du den på ''sned'' runt hålet då?hur lång spik osv. Du har ingen bild på hur det ser ut? :) Smart ide!! :)
425 dagar sedan

Sexdocka Electra
19900kr

Peter :
Tja jo rumphålet är ju overkligt perfekt på de här dockorna men det är ju hela dockan. Tuttarna är perfekta. Skinkorna är perfekta. Allt är perfekt. Varför vill du att just rumphålet ska se alldagligt ut? Men ok det är ju din docka.
425 dagar sedan

Sexdocka Isabelle
18500kr

Peter :
Det är ju bra att de har gjort rumphålet som de har gjort det så man har valet att ändra det till ett alldagligt rumphål om man föredrar det. Jag har behållt min dockas rumphål som hon kom. Jag tycker det ser fräshare ut. Jag har däremot satt på henne lite tatueringar här och där.
424 dagar sedan

Sexdocka Lenore
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina