SEXDOCKOR SEXDOCKSFORUM
SEXLEKSAKSFORUM
Sveriges Billigaste Sexleksaker
Realistiska Sexdockor - toppkvalitet

SEXDOCKSFORUM HEM   SEXLEKSAKSFORUM

Rengöringstips

Micke :
Den rengöringsflaskan som följer med dockan är ju inte så mycket att hurra för! Kort pipett som når in ca 6cm, når ju inte in och rengöra i botten på henne!
Jag har hittat en mjuk plastflaska som rymmer mer ca 250ml och har en mycket längre pipett! Man får göra ett par små justeringar dock!
Som på bilden ''hänger'' ''slangen'' böjt och tyvärr så är den gjuten så, men om man tar bort ''Sprut-modulen'' i änden på slangen och tar ur slangen ur flaskan och vänder på slangen och sätter dit ''sprutmunstycket'' i andra änden så blir ''slangen'' 28cm!! Jag har även gjort 4 stycken små hål med en tunn nål, jag hettar upp nålen med en tändare och sticker hål med nålen i slangen precis där ''sprutmunstycket'' tar slut i slangen, ett hål åt Norr, Öster, Söder och Väster så sprutar det runt hela slangen samtidigt som det sprutar rakt fram, jag brukar stoppa in den till botten först och börjar krama flaskan lite så det börja spruta och sedan drar jag sakta ur slangen ur hålet och upprepa detta tills flaskan är slut sedan brukar jag köra en sväng med rent vatten för att skölja ur hålet från kemikalier.
Länken till flaskan har du här:
http://www.materialbutiken.se/Start/HOBBY/LABORATORIEUTRUSTNING/SPRUTFLASKA_250_ML?id=94150
Sedan är det ju svårt att få hålen torra, jag har lyckats lura ut det med en lång pincett :) Jag köpte en ''grillpincett'' som är 30cm lång, sedan tar jag ett mycket tunt bommultyg (typ ett par tunna bommuls trosor) och sedan tar jag den andra ändan, inte ''klorna'' utan den andra ändan som inte är så spetsig och kör upp i hålet med denna tunna bommultyg runt och sedan jag har nått botten så försöker jag att ändra läge på pincetten upp i hålet så tyger suger upp all fukt i hela hålet, detta får man göra ett par gånger sedan är hålet torrt! :)
länken till pincetten har du här under:
https://confidentliving.se/sv/p/stekpincett-30cm-rostfritt-stal

423 dagar sedan

Sexdocka Melanie
18500kr
SVARA PÅ ÄMNE:
Namn:

Bifoga bild

INFO  VANLIGA FRÅGOR  OM OSS  KONTAKT  BETALNING & FRAKT

Copyright Nibina